E QK room

絵日記マンガ、絵本、日々の事など
-

赤青黄色  Red,blue yellow

黄色!YELLOW !
ついに見ました!ラッキーイエロートレイン!
残念ながら、反対方向だったので乗れずですが
Finally I get to see " Lucky Yellow Train " ( it is rare yellow train which has been running this month on Keikyu, which I use) I was going the other way, so couldn't ride it but hey ! Fair enough !

青Blue

blueflwr.jpg
夕闇にあおく光るように咲いていましたー
なんだかほっとします。この時期青い花が増える気がします。
It was glowing in the dusk and made me feel chilled out.
It seems blue flowers are in its season.

赤 Red !
wine.jpg
〆切終了とともに居酒屋QKの始まり!いただいたワイン、深〜い味がしました(ごち!)
The QK unit's Happy Hour starts when as soon as deadline work had turned in !
This red wine has deeeep taste !

スポンサーサイト

該当の記事は見つかりませんでした。